ניצן - אגודה לקידום ילדים ובוגרים עם ליקויי למידה הפרעת קשב וקשיי הסתגלות ותפקוד
ניצן - אגודה לקידום ילדים ובוגרים עם ליקויי למידה הפרעת קשב וקשיי הסתגלות ותפקוד
חסר רכיב

המורה כמאמן: דיאלוג מורה - תלמיד


רציונאל
התמקדות בעולמו הרגשי של המורה, תוך הרחבת המודעות והתובנות ביחס לגורמים שהביאו אותו להוראה ולחינוך, יאפשרו למורה להכיל ולסייע לתלמידיו, ליצור עימם דיאלוג משמעותי ולעורר בהם מוטיבציה.
מודל העבודה לחדרי מורים פותח על ידי ד"ר מלי דנינו. המודל מבוסס על התיאוריה ההומניסטית וברוח הפסיכולוגיה החיובית. באמצעותו מקבלים סגלי הוראה כלים אימוניים לעבודתם היומיומית עם תלמידים. הלמידה הסדנאית והחווייתית בקבוצה, תורמת ליצירת שפה משותפת ואחידה בחדר המורים, מקדמת אוירה מקבלת, תומכת וקולגיאלית.

מוקדים עיקריים
  • חקירת הרגש ופיתוח המודעות- המורה כאדם וכאיש מקצוע
  • פיתוח תובנות ביחס לקשיים עימם מתמודדים המורים בכיתה בעזרת ניתוח מקרים
  • הקניית כלים אימוניים לפיתוח שיח משמעותי מורה – תלמיד
חסר רכיב