ניצן - אגודה לקידום ילדים ובוגרים עם ליקויי למידה הפרעת קשב וקשיי הסתגלות ותפקוד
ניצן - אגודה לקידום ילדים ובוגרים עם ליקויי למידה הפרעת קשב וקשיי הסתגלות ותפקוד
חסר רכיב

תכניות להכשרה באימון בשיטת ה- E.C.C


(E.C.C  (Emotional Cognitive Coaching-  הינה שיטה חדשנית, פורצת דרך, המבוססת על גישה רב מערכתית ומגובה במחקר, שפותחה על ידי ד"ר מלי דנינו, מנכ"לית אגודת ניצן ומחברת הספרים "ההורה כמאמן" (2007), "המדריך לאימון הורים" (2011) ו"לשחרר באהבה" (2016). הספר "המדריך לאימון הורים" תורגם לשפות: אנגלית, ערבית, ליטאית ולטבית.   

השיטה, שפותחה במקור עבור הורים לילדים עם ליקויי למידה והפרעת קשב, מעבירה את מוקד התהליך מהילד כפציינט העיקרי - להורה, ומחוללת שינוי חיובי הן אצל הילד והן בחיי ההורה.

מחקרים בשיתוף האוניברסיטאות המובילות בישראל מלמדים על תרומתה של השיטה למשאבים ההוריים, לאקלים המשפחתי ואף למדדי הסתגלות של הילדים. 

האימון בשיטת ה-E.C.C הינו במהותו, תהליך של הקשבה פעילה, הכולל בדיקה, רפלקציה והכרת דפוסי ההתנהגות של המתאמן. באמצעות תהליך ההתערבות ניתן לעזור למתאמן לשפר מיומנויות ויכולות, לעצב מחדש דפוסי התנהגות, להתמודד עם משברים וקונפליקטים ולהביא לשיפור במערכות יחסים במעגלי החיים השונים.
תמיכת המאמן מגבירה את יכולותיו של המתאמן לשלב ידע, התנסויות ומיומנויות שהוא רוכש בתהליך האימון עם ידע, התנסויות ומיומנויות שרכש בעבר. זאת, בכדי לפעול באופן מיטבי בתחומי החיים השונים, תוך יכולת להעריך את ההישגים וההתקדמות.

השיטה המיושמת בהצלחה רבה, למעלה מעשור, בארץ ובחו"ל, הותאמה לקהלי יעד נוספים, כגון מורים ותלמידים.

פירוט התכניות:
חסר רכיב